23 Ağustos 2008 Cumartesi

Sokak Köpeğinin Son Çağrısı "EVSİZİM"



Yabani hayvanların acılarına tanık oldum ve
"YAVRUMU VER AVCI" bestesini yaptım. Ardından sokak hayvanlarımızın itlaf haberlerini aldım, dayanamAdım ve yeni bir beste doğdu. Ölen ve ölmek istemeyen köpeklerin ruhları ilham meleğini başıma dikti. Köpeğim ölmeden önce bu beste için acılı sesini emanet etti. Sıra geldi siz değerli insanların "EVSİZİM" bestesini dinlemesine!!!

Çağdaş Türkiye'mizde artık itlaflara bir son verelim!

Her Canlının Yaşama Hakkı Vardır!

Kısırlaştır + Aşılat + Yerine Koy Kampanyasının bir ayağı da siz olun, sokağınızdaki kediyi, köpeği belediyelerde ücretsiz kısırlaştırarak itlaf edilmesini engelleyebilirsiniz.
Beykoz ve Akhisar'da yapılan itlafları kınayalım. Unutmayın ki sessiz kalıp, hiç bir şey yapmadan oturmak da bu suça dahil olmaktır.

Tüm insanlığa sesleniyorum. Biraz daha duyarlı olabilir miyiz?


6 yorum:

EHD-SHKD dedi ki...

Sevgili Nilay Hanim,

Klibinizi izledim. Sesinize, yureginize saglik.

Sevgiler,

Bilge Okay
www.evsizhayvanlar.org

nilaytezsay dedi ki...

İlginiz için ve dinlediğiniz için çok teşekkür ederim Bilge Hanım...

Unknown dedi ki...

Ağzı var dili yok CAN larımızın sesi olduğunuz için onlar ve kendim adına çok teşekkür ederim.Umarım bu mesaj ulaşması gereken yerlere ulaşır.Sevginize,gönlünüze,yüreğinize ve sesinize sağlık.
A.Gül Varchetta

burcu isikalp dedi ki...

gözyaşlarıma engel olamadım..mükemmeldi..teşekkür ederim...

Cenk AVCI dedi ki...

sabah 6 da bunu izledikden sonra kendi kendime neden .. sorusunu o kadar fazla sordum ki. neden yüreğinize sağlık diyecek kelime bulamıyorum kelimeler şuan boğazımda düğümlenmiş durumda

Başak dedi ki...

nilay abl söylicek söz bulamıyorum..
uzun zamandır bu şekilde ağladığımı hatırlamıyorum
şu ana kadar kaç defa izlediğimi sayamadım ve her izlediğimde bi o kadar sayamadığım gözyaşı döktüm!!
sen hepimizin sesisin çok teşekkürler iyi ki varsın!!
facebookta u şarkının linkini verdim mümkün olduğunca izleyenlerin çoğalmasını istiyorum!!
hayatında başarılar ve mutluluklar...